Jobba, backup och fildelning i molnet – Dropbox (via Lunkens blogg)


Är på språng , detta är en anteckning

Jobba, backup och fildelning i molnet - Dropbox Det är inne att arbeta i molnet, cloud computing, och jag har testat några olika lösningar. Men nu har jag använt Dropbox ett tag och jag måste säga att jag är helnöjd. Det fungerar så att du registrerar dig och får 2 Gb utrymme. Det finns flera ställen på nätet där man kan få det, men Dropbox har några fördelar som gör att jag gillar det skarpt. Man laddar ned en klient som integrerar sig i sin filhanterare, vilket gör att man drar och släpper d … Read More

via Lunkens blogg

Kommentera

