Hindi Zahra


Måndag morgon
Jag får lite dåligt samvete för att jag negligerade min blogg de senaste dagarna. Men, som alltid   finns det en eller två påhittade  ursäkter för att lätta på sitt samvete.  Gud, mitt digital socialliv är åsidosatt, oh la la jag sviker mina fans och mina digitala vänner.  Det är konstigt hur bloggar kan vara beroendeframkallande. Jag vill dela , jag vill visa mig  till världen : Hallo world I’am still alive . Varför ? Hur har jag blivit facebookberoende? Bloggandet började med några av mina elever på jobbet. Snart drogs snaran åt , och jag blev fast, fast i FaceBook, WordPress och i blogspot. Jag har även ett konto på Youtube På Facebook  har  jag nu 125 vänner de flesta elever från skolan. Jag vet allt( eller nästan allt om det de gör , det de säger till varandra, om de är nyblivna singlar eller hur många procent tur de har just idag.
Jag delar  min musik till alla och med alla. Jag länkar friskt till Youtube och MondoMix. Varför?
Anyway idag har jag vill jag presentera en mycket fin och vacker tjej från Marocko. Hon heter Hindi Zahra och  hon sjunger jazz. En nomadisk bris  sveper dig när du lyssnar på ”beautiful tango”  sakta förs du ner till berberbergen där hon föddes.
eller kolla youtuben nedan:

Kommentera

