Orgasmskolan från Aftonbladet


Lördag eftermiddag, det blir ingen kite idag. Det blåser ostlig vind, regnet faller  och jag är på dåligt humör. Anledningen är att jag fick tillbaka min gamla dator, en Hp, som  Jag lämnade till Deteknik i Varbergför att bytta processor och moderkortet. Målet var att installera Linux Ubuntu på den
Jag betalade 2500Kr för kalaset. Men när jag började med Ubuntu installationen, inget fungerade: Skärmen  fylldes av en massa dollartecken och själva installationen avbröts efter en stund. Fem timmar ägnade jag mig  åt detta , till slut gav jag upp, jag ville inte spendera mer tid åt fanskapet. Jag plockade fram en bärbar dator  istället.
Första anhalten blev som vanligt aftonbladet.se, jag vet faktisk inte varför jag är går alltid till denna sida, gamla vanor kanske? Nej  ärligt sagt måste jag säga att beror på mitt behov att gnälla lite.Aftonbladet har blivit min gnäll blaska.
Exempel på gnäll:

Jag är Jäv… Trött på präktiga journalister som skall lära oss allt.
Allt från Datorer till politiska åsikter  och nu vägen till orgasm.
Orgasmskolan | Wendela | Aftonbladet.

Kommentera

