Lite kultursug


Idag känner jag lite kultursug. Jag vill vidga mina vyer, kolla på annorlunda konst,Jag känner för tala så fint , vara politisk korrekt och så JÄ…. bra Jag är så trött på Valet i England, krisen i Grekland , alliansens tågande , ” Bonde söker fru” och ensam mamma söker . Jag är en trött mediakonsument idag. Tur att man har DN kultursida: Motoko Ishii är från San Salvador i El Salvador men kom till Sverige 1979 och bor nu i skånska Höganäs. Motoko Ishii har exklusivt för DN.se remixat Ludwig van Beethovens 9:e symfoni.

Kommentera

