Onsdag 28/04


Mina Elever har inte kommit än så passar jag på att reflektera lite om dagens arbete
och det som hänt i världen.

Igår såg jag Mats Odell på Tv. Han kallade Mona Sahlins politik för”Tobleronepolitik”
Idag fick han svar på tal
Toblerone affären kommer att spöka runt S under hela valrörelsen tror jag. Lite dålig av KD att gräva upp gammalt skit.

Konstgalleri

På Dn hittade jag en intressent annons idag : Konstgalleri på nätet.
Särö konstgalleri har ett stort urval konst, grafik, skulptur… Ett Mycket bra initiativ anser jag.

Bråka mera

DN ledarsida uppmanar Sveriges jordbruksminister Eskil Erlandsson att lägga sig i Eu
debatten om EU:s jordbrukssubventioner till bönderna.
Bakgrunden är att Bönderna i Frankrike som många gånger förr demonstrerade med tusentals traktorer in i Paris.
DN uppmanar Eskil att Bråka mera

Kommentera

